Farkindaliğimi anlamlandiran bir kitap oldu. Olgunlasmamis ebeveynleriniz oldugunu dusunuyorsaniz once tanimliyor, sonra sizi tanimliyor ve yapabileceklerinize kilavuzluk ediyor. Son bolumler benim icin daha akiciydi. Hayatta bu konuda yalniz olmadigimi bilmek cok iyi geldi.
Şermin hnm in kitapları her yasa hitap ediyor diye dusunerek yetiskin olarak okudum. Ama bence sadece cocuklar icin. Ilk okudugum kitabi. Beklentim biraz daha yuksekti. Modern çagda rahatsiz oldugu durumlari yedirmis hikayeye. Bilinmedik sasirtici bir durum yok icinde. Yetiskin olarak almam digerlerini. Kizim icin 10 yas sonrasi okutabilirim.