Başkalıklar,varoluşun en değerli armağanlarındandır .
Kimse aklındaki gibi olmak zorunda değil.
Sen de başkası için değişmek zorunda değilsin .
Özgünlüğün en değerli özelliğin … Başkasının da öyle …
Herkesi özgünlüğüyle , başkalığıyla kabullen ve bu başkalıklara saygı göster .
Kimseyi eğip bükmeye ,şekillendirmeye , değiştirmeye çalışma.Bu sadece ona değil, kendine karşı da saygısızlıktır .
Kimseye tahammül etme ,kabullen …