Film izler gibi.... arada sırada kitap aldığım kitabevi sahibinin önerisiyle aldim... bazı yorumlar keske almasaydım dedirtti ama iyi ki almışım heyecanla okudum ara ara boyle kitaplar okumak iyi geliyor özellikle bilgi yüklü kitaplardan sonra....
ke sin lik le herkes okumalı yazarı daha önce okumamis olmama çok üzgünüm bütün kitaplarını sipariş ettim güzel ülkem her ilerleyişini önüne taş koyanlar yüzünden yarım bırakmış caaanim ülkem.... keşke atam keşke 10 15 yıl daha yaşasaydınız ahhh keşke
sürekli tekrara düşmüş yazar kitabın 50 sayfasını okuyup bırakabilirsiniz gerisi de aynı şeyi anlatıyor çünkü beğenemedin malesef kitabı beni ödülle cezalandırma kitabına benzettim o da aynı şeyi tekrarlayıp duran bi kitap