"Lan ben hiç felsefe okumuyorum he" diyip aldım ve iyi bir tercih yapmışım gerçekten. En azından bir giriş kitabı olarak gayet iyi bir tercih. Felsefeyle ilgilenmiyor olsan bile al oku genel kültür olur
İlk defa bir kitabı okurken kahkaha attım. Bazı yerlerde "ulan keşke dizi olsa" dedim. Okuduğum açık ara en iyi kitaptı. Bak bunu alın okuyun işte. Başka nasıl övebilirim bilmiyorum aklıma gelmeyen bütün övgüleri bile hak ediyor bu kitap.
Sayılı FırtınalarRefi Cevad Ulunay · Alfa Yayıncılık · 201761 okunma