normalde böyle kitapları okumam kuzenimin övgüleriyle okudum aslında türk dizilerinden aşina olduğumuz bir hikaye fakat yazarın anlatımıyla o kadar güzel olmuş ki kitabı elimden bırakamadım karakterler olsun hikaye olsun o kadar güzel bir dille anlatılmış ki hele ki bazı karakterlere aşık oldum ( örneğin emir) romeo ve juliet alıntıları kitabı daha da güzel yapan bir kaç şeyden biri kısaca kitaba aşık oldum ve tekrar okuyacağım :)