ophelia

ophelia
@bodur_
les gens étaient mauvais je me suis réfugié dans les livres
10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2019 8. kitabı
·
16 saatte okudu
·
Okunma: 21 Aralık 2019 10:57
normalde böyle kitapları okumam kuzenimin övgüleriyle okudum aslında türk dizilerinden aşina olduğumuz bir hikaye fakat yazarın anlatımıyla o kadar güzel olmuş ki kitabı elimden bırakamadım karakterler olsun hikaye olsun o kadar güzel bir dille anlatılmış ki hele ki bazı karakterlere aşık oldum ( örneğin emir) romeo ve juliet alıntıları kitabı daha da güzel yapan bir kaç şeyden biri kısaca kitaba aşık oldum ve tekrar okuyacağım :)
AyçöreğiZeynep Sahra · Ren Kitap · 201811,4bin okunma