ş

ş
@boguluyorm
Hayır, bu dünya mutsuz insanlarla dolu desem abartmış olmam herhalde.
Sayfa 103 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Reklam
Ona göre ben hâlâ, ölmeyi bile becerememiş utanmaz,, aptal bir hayaletten, "yaşayan bir cesetten" başka bir şey değildim.
Sayfa 93 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Benim için "insanlar âlemi" denen yer, her şeye karşın korkunç bir yerdi. Kesinlikle, her şeyin tek bir hamleyle neticelendiği sevimli bir yer değildi.
Sayfa 88 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Başkaları tarafından çok sevildim ama görünüşe göre onları sevme yeteneği bende yoktu.
Sayfa 69 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Şefkatim o kadar derindi ki bazen kendimi ona sessiz bir hayranlık duyarken yakalardım.
Sayfa 43 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Reklam