Lovegood

Lovegood
@bokumsu
2 beğenmeme sebebim var; Kitabın yoğun romantizim içermesi. Romantik anlar okumayı sevenlere tavsiye ederim, sevebilirler fakat bana göre değil. Yazarın bir diğer kitabı Karantina serisini okudum ve onu bunun tam aksi beğendim, başka kitabını okumadığım için başka karşılaştırma yapamayacağım. Kitabı sevmeme nedenim olan bir diğer neden ise Ege karakterinin Izmir'e kurduğu cümleler; "Seni o trene bindireceğim ve yanıma geleceksin" Aklımda kalanları yazıyorum ve yanlış yazdıysam kusura bakmayın. Burada anlamadığım bir şekilde İzmir'e emrediyor? İlk başlarda İzmir neden gidiyor sen neden gitmiyorsun? diyordum fakat sonradan anladım neden gitmediğini. Bir diğer cümlesi de yanlış hatırlamıyorsam "Seni ayağıma getireceğim" gibi bir cümleydi. Ben yanlış anlamış olabilirim veya yanlış hatırlıyorumdur fakat okurken sinirlenmiştim. <3
Düşünce
3391 KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201821,4bin okunma