Bolt pilot için Gazi koşusu günü onun için çok huysuz bir gündü. Çünkü Yağmur yağdığı zaman koşmak istemezdi. O günden bir önceki gün çok yağmur yağmış, tüm herkes endişeli bold pilot huysuzlanacak naparız ne ederiz diye..
Hatta o gün hipodroma getirdikleri zaman yerler ıslak ve çamur olduğu için huysuzlanmış şaha kalmış jokeyini üzerinden atmış.. ve yarış anı mecbur her şeye rağmen yarıştırmak zorundadırlar...
Ve Bold Pilot;
Koştu, koştu, koştu son 400metreyide koştu, koştu, koştu, koştu son 200 metreyi de koştu..
Son 100 metre ve rakipleri arasındaki mesafeyi giderek açarak devam etti.. jokeyi elini havaya kaldırdı bağırdı; "Bold Pilotttt!!"
O bir at değildi, o bir sporcuydu, o hipodromun "huysuz ama tatlısıydı"
Özdemir Atamanın: "merkez bankasını içindekilerle dahi bana verseniz, ben bold pilotu vermem" dediğiydi.