Eskiden sürekli bana bombaaa diyip duran bir çocuk vardı gidip sordum neden bomba diyosun o da bilmem diyip utanmıştı dedim ki bomba gibi olduğumdan dolayı mı diyosun arkadan bi erkek gurubu evettt dedi 😎😎😎😎😎
Bombaaa
Dünya güzel olsaydı, doğarken ağlamazdık. Yaşarken temiz kalsaydık ölünce yıkanmazdık. Necip fazıl kısakürek
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İbo show yine bombaaa