rabia efsa

rabia efsa
@boname
çünkü insana en çok kitap yakışıyor ve mürekkebin kuruduğu yerde kan akıyor
"Şimdi ne yapıyoruz?" "Bekliyoruz." "Evet, ama beklerken?" "Kendimizi mi assak?"
Sayfa 20·Kitabı okudu
Reklam

rabia efsa

, bir kitap okudu
10/10
·134 syf.·
Beğendi
·
2025 4. kitabı
Samuel Beckett
8.3/10 · 10,1bin okunma
"Dünyayı sevmesinin galiba tek sebebi Bassanio'nun da burada nefes alıp verişi" <3
Sayfa 69·Kitabı okudu
"Bassanio, unutma söz konusu çıkarsa Şeytan alıntı yapar kutsal kitaptan hatta Sahtekarlar dinden bile bulup getirir delili Bir kırmızı elmaya benzer bunların yürekleri Dış görünümü nefis ama kurt yemiştir içini."
Sayfa 26·Kitabı okudu
"Küçük vücudum yoruldu bana inan Nerissa Koskoca yeryüzünün dev gibi tasasıyla..."
Sayfa 11·Kitabı okudu
Reklam