Şikayetim var arkadaş... Rahatsızlık duyuyorum! 1000kitap'a giripte alıntılara bakmak istediğimde sayfalar dolusunca aynı okurun alıntılarını görmekten son derece rahatsızlık duyuyorum.. Takip ettiğim okurların paylaştıklarını zaten anasayfamda görebiliyorum, fakat takip etmediğim okurların paylaştıklarını iletiler http://1000kitap.com/iletiler ve alıntılar http://1000kitap.com/alintilar bölümlerinden girip takip etmeye çalışıyorum. Sonuçta takip etmediğimiz okurlarda çok güzel alıntılar ekleyebiliyor. Bir okur bir anda 100-150 alıntı arka arkaya eklediğinde, diğer okurların arada eklediği 1-2 alıntı bir anda arka sayfalara kayıyor ve bu alıntılar hak ettikleri ilgiyi ne yazıkki göremiyor. Belki 30-40 beğeni alacakken bazı alıntılar, 2-3 beğeniyle kalıyor, hatta bazıları hiç farkedilmediği için sıfırda kalıyor.. Ayrıca arka arkaya bu kadar çok alıntı ekleyen okurlarda şunuda farkettim, sürekli mükerrer alıntı ekliyorlar, keşke zahmet edipte eklemek istedikleri alıntılarıda kontrol etseler eklemeden önce. Belki böylelikle editörlerede bu kadar çok yük olmazlar. Arada bir mükerrer paylaşanlara diyecek sözüm yok, çünkü onların zaten gerekli kontrolleri yaptıklarını düşünüyorum, fakat bazı okurlar günde 10-15 tane mükerrer ekleyebiliyor, buda haliyle insanı şüpheye düşürüyor. Geçen gece Zeynep hanımla burada yazışırken bir okurun bir gecede 150 yi aşkın alıntıyı arka arkaya eklediğini farkettik, ve bu okur kendi alıntılarını paylaşırken diğer okurların alıntıları gümbürtüye gitti diyebilirim. Normalde her gün alıntıları okur, beğendiklerime beğenimi yaparım, fakat o gece o okurun alıntılarını görünce bunu yapmaktan vazgeçmiştim ki aynı okurun alıntılarının büyük çoğunluğunun mükerrer olduğunuda farkettim. Bu durumdan tek rahatsızlık duyan ben miyim bilmiyorum, fakat bence