Akıcı bir biyografiydi ancak daha çok dönemin yaşanan siyasi olaylarından bahsedilmis ve yorumlanmıştı. Yer yer katılmadığım birçok şey de vardı. Sabahattin Ali'nin hangi olaylar üzerine hangi kitaplarını çıkardığının belirtilmesi güzel olmuştu.
Tek bir kaleme bağlı kalmadan başka biyografiler de okunmalı diye düşünüyorum.
Yeşil MürekkepOsman Balcıgil · Destek Yayınları · 20266,6bin okunma
Çok argo ve küfür içeren bir kitap olduğu için okumayı sürdüremedim, beni rahatsız etti. Okumayı düşünenler varsa bilgilendirme olsun diye bu yorumu bırakıyorum.