Karanlığın şehri
Normalde fantastik kitaplar okumayı çok fazla sevmiyorum ama bu kitabı okurken fazlasıyla keyif aldım ve kitabı 1 günde bitirdim . Yazarın dili ve kitabın akıcılığı mükemmel. Yazarın diğer kitaplarını da okudum fakat bu kitap yazarın ilk fantastik kitabı her ne kadar ilk olsada mükemmel yazılmış bir kitap . Yazarın başarlılarının devamını diliyorum ve fantastik - aşk severlere de öneriyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
KEHF
Cidden okumaya yeni yeni başladığım zamanlarda bana ilaç gibi gelen bir kitaptı. Zaten kadının tüm kitaplarını severek okumuştum. Bi ara okurken bu kadar sayfayı nasıl yazıyorlar diye düşünmedim değil . Aslında bu tüm yazarlar için geçerli gerçekten hepsine bir bir hayranın. Kitaba gelicek olursak kitap kesinlikle akıcı ve sade bir dil ile yazılmış kitap ben şahsen okurken sıkılmadım. İlk kitabında +18 sahneler olmasada serinin 2. Ve 3. kitaplarında + 18 sahneler bulunuyor eğer rahatsız olacak varsa baştan söyleyelim ama bunun haricinde konusuda hoşuma gitmişti.
BURASİ SPOİLER
Aralarındaki 9 yaşı sorun etmeden aşklarından her ne engellerle karşılaşmış olsalarda vazgeçmemiş olmaları beni mutlu etti. Zaten toplumumuzda cidden 9 yaş sorun edilebilcek yaş gibi duruyor ama Karan ile Asi'nin bunları düşünmeden yaşamaları hoşuma gitti.
Yani sonuç olarak bu kitap okunabilir ama dedğim gibi konusu ilginizi çekerse okuyun .
KehfBinnur Şafak Nigiz · Dokuz Yayınları · 20172,252 okunma