Kitabın sonunda dondum kaldım. Yarım kalmamış olsaydı kesinlikle çok iyi bir final olurdu. Açıkcası çok üzüldüm böyle bir kitap yarım kalmamalıydı :( Clarissa'nın sonunda mutlu olmasını bekliyordum fakat öyle olmadı ne yazik ki :/
ClarissaStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 201717bin okunma