Herkese merhabalar, sizlere bu sefer bir şiir kitabı yorumu ile geldim.
Pek şiir seven bir insan değilim açıkçası ve bir şiir kitabı nasıl yorumlanır onu bilmiyor bile olabilirim sanırım. Hatalarımı mazur görün.🤭
#kitapyorumu
Şiirlerin hepsine ayrı ayrı bayıldım! 81 adet şiir yer alıyor kitapta ve her birinde okurken duyguların tamamını hissedebiliyorsunuz. Bu, şiirde çok zor bir şey, en azından benim için. Ve duygu geçmeyince de sıkılabilir okuyucu doğal olarak. Ama @semihongunofficial 'in kalemi bence şiir anlamında oldukça iyi. Bana şiiri sevdirecek kadar iyi. 🤭
Gerçekten okurken Semih beyin ütopyasına erişebiliyor gibi hissediyorsunuz. Ve eminim kendinizde bir şeyler bulabileceğiniz bir dize ile muhakkak karşılaşacaksınız. Yeni dönem şairlerine şans vermek istiyorsanız muhakkak bu şiir kitabını okuyun derim. Şair'in emeğine, kalemine sağlık.
İMKÂNSIZ
“Sen hiç olmadın aslında
Ne uğruna şiirler yazıldı
Ne de ölesiye sevildin
Yoktun
Sen hiç yoktun aslında
Canlandırmaya çalıştığım bir resimden farksızdın
Uslanmak bilmez afacan bir yüreğin Son isteği olmaktan ibaretti saltanatın...”
Bu riyakâr cümlelerle dolu inkarı duyabilirdin benden işte
Gönül kumbaram kırılıp
Sevdana dair biriktirdiğim şiirlerin ortaya saçılışına
Şahit olmasaydın o gün eğer
İnsan sevdiği zaman sevilmeyi de uyumuyor doğal olarak.
#Alıntı
RESSAM
“İki kelimeyi yanyana getirip
Cümle kuramayanların makbul sayıldığı
Zamane aşklardan birinde
Yolumuz kesişseydi eğer
Kimse kimseye şiir yazmak zorunda kalmazdı
Belki ben şairliğimden utanırdım o vakit
Ama sen ressamlığından bir şey kaybetmezdin
Bu kalbin üzerine yine en iyi sen çizerdin.”