Şu an ben ne mutluyum ne de mutsuz.
Sadece her şey geçip gidiyor.
Benim şimdiye kadar pandomim sayesinde yaşamayı sürdürdüğüm bu 'İnsan' dünyasında, gerçek olduğunu düşündüğüm tek şey bu.
Sadece her şey geçip gidiyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mutsuzluğum, reddetme yeteneği olmayan birinin mutsuzluğuydu. Bir şeyler teklif edilip de reddedince, karşımdakinin yüreğinde de, kendi yüreğimde de, sonsuza dek onarılamayacak aleni bir çatlağın oluşacağı korkusunu taşırdı hep.
"Her şeye karşı güvenimi kaybettim, sonunda insanlara karşı sonsuz bir kuşku duymaya başladım, bu dünyadaki her şeyle ilgili ümitlerimi, sevinçlerimi, hayretlerimi sonsuza kadar kaybettim."