sevim

sevim
@booksandreco
"Kitap okumak hususi bir sanattır." -Mustafa Kemal Atatürk 19
Hayallerime ne olduğunu soruyordu. "Artık yoklar. Uzaklara gittiler..."
Sayfa 140·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor.
Sayfa 127·Kitabı okudu
Tehlikeyle her karşılaştıklarında büyülü bir gül çıkarıp sallasalar hiçbir anlamı kalmaz.
Sayfa 101·Kitabı okudu
Gel buluşsun gözlerimiz, hatırlayalım beraberce Mehtabın altında filizlenen o bahtsız aşkı yine... Bakayım tekrar, aşkın çilesini konuşmadan anlatan o gözlerine
Sayfa 83·Kitabı okudu
"Ağlarsam ayıp olur mu?" "Ağlamak asla ayıp değildir. Niye ki?" "Bilmem, henüz alışamadım. İçimdeki kafes bomboş kaldı sanki..."
Sayfa 68·Kitabı okudu