Bir şey döndüğünde çok mutlu olman için onun en başından gitmiş olması gerektiği düşüncesi beni hep sarsmıştır. Peki ya o şey gider ve asla dönmezse? Kalbimin bitmek bilmez bir aralık ayına hapsolduğunu ve nisanın görünürlerde olmadığını söylesem çok mu klişe olur ?