"Ben her zaman sadece senin oldum. Seni bir daha asla göremeyeceğime inandığım zamanlarda bile. Beni unuttuğuna ya da artık umursamadığına inandığım zamanlarda bile."
"Seni unutmak mı?" "İnsan hayatının sefil karanlığındaki tek ışığı nasıl unutabilir?"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beni sevdiğini sanıyordum," diye fısıldadım. "Sanırım yanılmışım. "
"Yanıldın.Ama sadece geçmiş zaman kullanma konusunda. Seni 𝘩𝘢̂𝘭𝘢̂ sevdiğim konusunda haklısın. Senin için yaşıyorum, Yavru Kaplanım."
Diğer elini elimden çekmeye çalıştı. Öyle bir şey olmayacaktı. Elini sıkıp parmaklarımla sıkıca tuttum.
"Şey. O ele ihtiyacım var," diye mırıldanıp ellerimize baktı.
"Hayır, yok."
Mükemmel kaşları bir soruyla kalktı. "Çünkü?"
"Çünkü iki elin var," diye hırladım.