Aleyna

“Ya halîye’l-bâl, kad belbelet bi’l-bilbâli bal” (Ey gönlü aşk derdinden uzak kişi, gönlümü aşka salıp allak bullak ettin.)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Diyorlar ki “Bir damla göz yaşı, ebedi saadetin vesilesi olabilir.”
“Dünyada kimseye muhtaç olmamak kadar mutluluk olamayacağına inandığından işleriyle meşgul olmayı pek sever.”
8/10
·56 syf.··
2025 8. kitabı
·
11 saatte okudu
·
Okunma: 08 Ekim 2025 23:10
Okuduğum tiyatro eserlerinden en güzellerinden birisi oldu benim için. Sonunun böyle bitmesini hiç istemezdim ama bu kısacık eser beni gerçekten etkiledi. Şefika ve Ata isimli iki gencimizin birbirlerine aşık olup ama ailesi yüzünden yarım kalan hikayesini anlatıyor. Eserde hoşuma gitmeyen şey günümüzde de yaşanıyor olup ailelerin kızlarımızın evlenecekleri insanlara karışması daha iyisi en iyisi olsun diye söyleyip yanlış düşüncelerde ve ayrıca kendisinden yaşça büyükle evlendirmek istemeleri -keza babasının borçları için- birazcık sinirimi bozmuş olabilir. Ama ben kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum. Ki zaten çerezlik kitaplardan
Zavallı ÇocukNamık Kemal · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20214,435 okunma

Aleyna

, bir kitap okudu
8/10
·56 syf.··
11 saatte okudu
·
2025 8. kitabı
Namık Kemal
7.7/10 · 4.435 okunma