"Hep yıldız kayarken dilek tutulurdu, öyle değil mi? Biz, saatlerce bir yıldızın kaymasını bekleyip, o kaydıktan sonra tutmuştuk dileğimizi çünkü o yıldız gökyüzüne ihanet etmişti. Bu yüzden dileğimizi ona değil, gökyüzünden vazgeçmeyen tüm yıldızlara sunmuştuk."
"Ya, Balın İmge bu işte... Bilmiyor musun? Aptallık ede ede öğreniyor yapmaması gerekenleri... Hüsrana uğramadıkça, canı yakılmadıkça, düşmedikçe öğrenemiyor gerçeklerin ne kadar acımasız olduğunu. Her düştüğünde, Nar Adam'ına tutunmazsa nasıl ayağa kalkacak?"
"Unutma Bal Kız..." Gökyüzü sonsuzdur değil mi? İnsanlık yok olmadan gökyüzünün yok olması mümkün mü? Değil. İşte... Tam olarak biz de buyuz. Biz gökyüzüyüz. Sonsuzuz!"