aslhnacrr07

aslhnacrr07
@bookwormelt
Duayla ve umutla kalbimizden geçenin kıyısında oturup,sabırla bekleyeceğiz...(İbrahim Tenekeci) "FENERBAHÇE"
"İlk busemi ben,bir ölünün sönmüş gözlerine mi tevdi edecektim!"
Sayfa 277·Kitabı okudu
Reklam

aslhnacrr07

, bir kitap okudu
Puan vermedi·405 syf.·
23 günde okudu
·
2024 1. kitabı
Halid Ziya Uşaklıgil
7.7/10 · 22,9bin okunma
Yolundayız ATAM
Geçmişte,şimdi ve gelecekte; gurur ve minnetle mavi gözlerinin izinde...
Cumhuriyetimizin 100. Yılı Kutlu Olsun