"Anna oğluna yaklaştı.
- Canım benim! -dedi.
Elveda diyemedi,ama yüzünün ifadesi bunu söylüyordu,Seryoja da anlamıştı.
- Canım,benim canım Kutik'im! -dedi ona küçüklüğünde seslendiği adla. -Beni unutmazsın,değil mi?Sen... -ancak daha fazla konuşamadı..."