aslhnacrr07

aslhnacrr07
@bookwormelt
Duayla ve umutla kalbimizden geçenin kıyısında oturup,sabırla bekleyeceğiz...(İbrahim Tenekeci) "FENERBAHÇE"

aslhnacrr07

, bir kitap okudu
10/10
·1062 syf.·
Beğendi
·
17 günde okudu
·
2023 18. kitabı
Lev Tolstoy
8.5/10 · 55,6bin okunma
Reklam
Gözyaşım pıt...
"Anna oğluna yaklaştı. - Canım benim! -dedi. Elveda diyemedi,ama yüzünün ifadesi bunu söylüyordu,Seryoja da anlamıştı. - Canım,benim canım Kutik'im! -dedi ona küçüklüğünde seslendiği adla. -Beni unutmazsın,değil mi?Sen... -ancak daha fazla konuşamadı..."
Sayfa 699·Kitabı okudu
Yaz okumaları
Çok merak etmeme rağmen uzunluğu beni biraz korkuttuğundan bir türlü okumaya cesaret edememiştim ama şimdi hazır tatildeyken tam zamanıdır diyerek başladım bakalım,hepimize keyifli okumalar olsun😊 #annakarenina