aslhnacrr07

aslhnacrr07
@bookwormelt
Duayla ve umutla kalbimizden geçenin kıyısında oturup,sabırla bekleyeceğiz...(İbrahim Tenekeci) "FENERBAHÇE"

aslhnacrr07

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.·
8 günde okudu
·
2021 15. kitabı
George Orwell
7.7/10 · 8bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"O gece Anne,Phil'e 'Bugün hayatımın en güzel günüydü,' dedi. 'Anne ve babamı buldum.Mektuplar sayesinde onların gerçek olduklarını hissettim.Artık ben bir yetim değilim.Kendimi sanki bir kitabı açmış ve içinde dünden kalan tatlı,sevgi dolu kurumuş güller bulmuş gibi hissediyorum.' "
Sayfa 228·Kitabı okudu
"Meredith,yıllarca annesini de babasını sevdiği gibi,aynı koşulsuzlukla sevmeye çalışmıştı.Bu sevme - ve sevilme- arzusu onun gençliğinin temel taşı ve ilk gerçek başarısızlığıydı."
Sayfa 187·Kitabı okudu