Biraz beklenti ile okumaya başlamıştım fakat beni büyük hayal kırıklıgına ugrattı. Öncelikle kitabın adı ''araba sevdası'' yerine ''kadın sevdası'' olmalıydı çünkü hem ana karakterin aşık olmasıyla ne araba ne de dünyalık bir şeyin gözüne gözükmez oluşu hem de kitapta arabalar hakkında fazla birşey olmaması. Şımarık bir çocugun yaz ve sonbahar aylarındaki gereksiz diyaloglarını, buhranlarını ve hayallerini okumak isterseniz, buyurun...