Yaşayanlar arasında olan için umut vardır çünkü canlı bir köpek, ölü bir aslandan daha iyidir çünkü yaşayanlar, öleceklerini bilirler ama ölüler, hiçbir şey bilmezler. Onlar artık ödül de alamazlar çünkü hatıraları unutulmuştur; sevgileri, nefretleri, kıskançlıkları da artık yoktur. Sonsuza kadar yeryüzünde yapılan bir işten hiçbir pay alamazlar.
Suçlu saydığınız insanları birkaç yüzyıldır öldürüyorsunuz. Bitirdiniz mi onları? Ne gezer! Üstelik çoğaldılar. Cezalarınızın iyice kötüleştirdiği suçlular doldurdu her yanı. Oturdukları yerden adam cezalandıran kendileri de suçlu yargıçlarınız, savcılarınız, sorgu yargıçlarınız, cezaevi yöneticileriniz de onlardandır aslında.