Okurken kahroldum, bunları yaşayan küçücük ne olduğunu bile algılayamamış çocukları düşündükçe nefesim daraldı. Kitap bittikten sonra düşünme yetimi kaybettim. Gerçekler yerle bir etti beni. İnsanlardan nefret etmek için çok sebep var. Büşra Sanay çok zor bir görevi üstlenmişsin, tebrikler.