Ben her zaman meydan okumayı daha çok sevdim. Başımı belaya sokmaktan hiç çekinmedim. Uçurumun kenarından yürümeyi hep sevdim ama aşağı atlamayı hiç düşünmedim. Hayatı seçtim. Mücadeleyi, hedef koymayı, yol almayi, emek harcamayı, alınteri dökmeyi sevdim. Yaşadığımı hissettim. Varlığımın başkalarına faydasına odaklandıkça yollarım açıldı. Kendimi, yapabileceklerimi, dokunacağım hayatları keşfettim.