Haykırsam anlayacak mıydı beni gökyüzü? Çaresizliğimi, kırgınlığımı, yalnızlığımı, her haltımı...
Avazım çıktığı kadar bağırsam hangi yıldız anlayacaktı beni? Belki duymayacaklardı bile. Ben sadece kendimle konuşmakla yetindim. Gökyüzüne haykırıp anlaşılmamaktansa avazım çıktığı kadar susar, içime gömerim tüm çaresizliğimi