Dehşete kapıldım;Dünyada bu kadar çok acı çeken insan olduğunu bilmiyordum. Kendini küçük kabuğuna hapsetmiş bir salyangoz gibi,dışarıdaki kalabalık dünyayı daha yeni yeni görmeye başlıyordum. Beni asıl şaşırtan şey bunca insanın sakat olması değildi. Beni şaşırtan şey,çoğunun durumunun benimkinden kötü olmasıydı
-Sol Ayağım-
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Müzik dinledikçe beni mutlu eden ve umutlandıran bir duygu akımı oluşturuyordu adeta. Müzik,beraberinde bir şeylerin olacağına dair vaatler ve umutlar getiriyordu
-Sol Ayağım-
Kıstırılmıştım,önüm kesilmişti,hapsolmuştum. Hayal kırıklığıyla sonuçlanan çabalar ve küçük dar düşünceler dışında hiç bir şeyim kalmamıştı...
-Sol Ayağım-
Büyük bir ailenin içindeydim ama kendimi onların dışında hissediyordum."Dış kapının garip mandalı" idim sanki.Onlara ulaşamıyordum,onları canlandıran ruhun içine giremiyordum.Gerçekten değişmemiş olabilirlerdi,ama benim gözümde erişilmez hale gelmişler,ulaşabileceğimden öteye gitmişlerdi.Her geçen gün onların yaşam yörüngesinden uzaklaşıyor gibiydim.Bir yandan onların yanındayken,bir yandan onlardan,çabalarından ve inançlarından ne kadar uzak olduğumu görüyordum...
-Sol Ayağım-