Fark etmek acıydı ama gerekliydi. Gözlerimi kapatıp hakkımda hoş olmayan gerçeklere sırtımı dönmenin bana ne yararı olacaktı?Bunu bir çok kez denemiştim;fakat son sınavı ertelemekten başka hiç bir şey yapmıyordum.Bunun bir şekilde yaşanması gerekiyordu. Yaşandı,beni mutsuz etti,bir dönem acı verdi,fakat sonunda kendi içimde daha güçlü olmamı sağladı
-Sol Ayağım-
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Her şey aynıydı. Eski yaşayışıma,eski düşünce biçimime öfke duyuyordum.Uğruna yaşayacağım bir şeyler istiyordum ama hiçbir şey yoktu.Hayatımın bir amacının,bir değerinin olmasını istiyordum.Ama yoktu.Boş ve anlamsız bir hayattı benimki.İçimin çekildiğini hissediyordum;bulamayacağım bir şeyi arıyor, tutamayacağım bir şeye uzanıyor gibiydim...
-Sol Ayağım-
Bana baktı "Korkuyorsun ve sende bunu biliyorsun"dedi."Çok korkuyorsun ama bunu kendine bile itiraf edemeyecek kadar inatçısın.Bu,iyi bir şey"dedi
-Sol Ayağım-