Artık sessizliğimi dinleyiniz.
Bütün bağırışlar içime artık
Çığlıkları hep kendime atacağım
Bütün konuşmalar konferanslar paneller
hepsi bana ..
Kendi kendime mırıldanacağım..
Belki suskunluğum küpe olur kulaklara
Namazınızı kılın demeyeceğim yüksek sesle.
Hep içimden söyleyeceğim.
Ateş var korkmaz mısınız da demem
Bundan önce ne konuşuyorsam,
bundan sonra hiçbirini konuşamam sesli.
Bütün hikayeler bana, bütün nasihatler..
Övgüler size, öfkeler bana.
Dost acı söyler, dediler.
hep acı konuştum
Artık dost olmaktan caydım
Yeterki anlayın beni
Şeytan nasıl süslüyorsa günahları
Hatırlatmıyorsa Allah'ı
Bende susacağım
İçimden sessizce
kimseye duyurmadan söyleyeceğim
Oysa daha çok söylemek istediğim şeyler var..
Ama söylersem anlamazsınız beni.
çünkü
Kimse acı söyleyeni dost bellemez oldu.
Kimsenin yanlışına günahına dokunmayacaksın.
Yoksa inanmazlar dost olduğuna.