Biri sevdi, öbürü azmettirdi, ben sustum.
Bazen sadece susarsın , bütün suç sana kalır.. 'susma sustukça sıra sana gelecek' cümlesi doğruymuş. Ama ben yinede sustum . Kimse benim konuştuklarım yüzünden kırılmasın. Konuşursam, ben dışında haklı kimse kalmayacak biliyorum.. kimselerin yüzü yere düşmesinde, kırılan biz olalım. Bu dünya da kırılan ol sakin kıran olma. Bunun birde ahireti var. Allah büyüktür.