Bir hesap görüyorum. Diyorum ne güzel bir sayfa bir bakıyorum, yazdıklarıyla yaptıkları çelişiyor. Sonra bir başka, ondada başka bir kusur. Dedim kim bilir benim kusurum nedir?
Başka birinin gözüyle baktım ki ne göreyim yapmak istediklerim yaptıklarımı geçmiş.
Bir hesap da gördüğüm cümle geliyor aklıma..
"Kusursuz olmak yakışmıyor insana"(İbrahim tekneci)
Ey kusurları örten Rabb'imiz biz aciziz bize kusurlarımızı göster. Onlarla baş etmeyi öğret. (Amin)