Hayatı inanç' ın bir sohbetinde bulunmuştum. Allah (c.c) ondan razı olsun. Salon tıklım tıklımdı. (Maşallah) . Söylediği bir şey var ki her aklıma gelince sanki abimizin sesini duyuyorum.
"Şefaat yok diyene, şefaat yok."
Bu söz benim o anı hatırlayıp, sevinmeme vesile oluyor. :)