Hüseyin Çallı

Hüseyin Çallı
"Daha çok görüşmeliyiz. Bu kadar kısa ve çalınmış zamanlar bana yetmiyor. "
Reklam
"şiiri bırakmıştım. Nazım Hikmet'in şiirinin tanıdıktan sonra şiire yeteneğim olmadığını, Şair olamayacağımı görmüştüm."
İYİ AKŞAMLAR “Ben kim olduğumu bilmezsem herkes de bana kim olduğumu söylemeye devam edecektir. Ve ben buna izin verdikçe de kendim olmaktan uzaklaşacağım. Kendini tanı. Kendin ol...”
"Mutluluk çok kısa, acılar ise çok uzun sürmüştü..."
"..İnsan yanlış yerden hayata başlamışsa, neyi tutsa elinde kalıyordu."