“Önüne koyduğun aynada gözlerini açıp kendini görmeye zorluyorsun kendini.Aynada gördüğün artık sen değilsin.Kendini görmemeye de dikkat etmelisin zaten.Çünkü bir çoğu kendisini, başkalarının gördüğü gibi görmeyi başaramaz.
O zaman sadece kendin için kendini tanımanın değeri nedir ki? Ve artık aynanın sana gösterdiği algıyı neden kabullenmen gerektiğini de anlayamazsın.”