Yemek yerken, aklı kaymaz insanın kötülüğe.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Hiçbişeye inanmıyorum ben," demiş, "Hiçbişeye inanmıyorum, Meryem'in kızlığına bile!"
Uzun sürse de gece, gün bize gülecektir.
Aç birisi çalarsa ekmeğini elinden, Düşmanın gibi görürsün hiç düşünmeden. Ama sarılmazsın gırtlağına haksızın, Hiçbir zaman acıkmamış hırsızın.
Hep böyledir, yaranamamışımdır kimseye.
Sayfa 57