M.

M.
@brendac
hiçkimse bir aşkı onarmaya kalkmasın
bir kirlenmeden korumak için susarak yaşadığım her şeyin bir yenilgi olduğunu çok sonra öğrendim. benim, kıyısında saygıyla beklediğim olanak, başkalarının çiğneyip attığı bir sıradanlıktı.
Sayfa 80·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
kime biraz gülümsediysem, garip bir önlem duygusuyla, bir yerlere gecikiyormuş gibi telaşlı, arkasını dönüp gitti.
Sayfa 80·Kitabı okudu
onca acıdan sonra anladı ki, ölüm de yıkım da umut da umutsuzluk da aşk varsa güzeldi, kolaydı, katlanılırdı.
Sayfa 79·Kitabı okudu
hiçbir ayrılık gitmekle özdeş değildir. gerçek ayrılık tam anlamıyla bir unutuluşla başlar.
Sayfa 60·Kitabı okudu
bir gönül kırgınlığının acısını dindirecek bir iç yolculuk yapılmadı henüz.
Sayfa 54·Kitabı okudu