e.

e.
@brewedartistry
düşünmeden öğrenmek gereksizdir; öğrenmeden düşünmek tehlikelidir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
hiç düşünmeden duymak ya da okumak boşuna bir uğraştır.
“ onu elinde tutanı aydınlatan bir mumdur tecrübe.”
“kızım, eğer değerli bir insanla karşılaşırsan, ona benzemeye çalış; sıradan bir insanla karşılaşırsan, onun hatalarını kendinde ara.”
“mutluluk her şeyin gerisinde saklanmıştır, onu oradan söküp almayı başarmak gerek. ağlayın bayım, ağlayabildiğiniz kadar ağlayayın.