e.

e.
@brewedartistry
“yaratılış olarak hepimiz kardeş doğarız ve eğitimle birbirimizden farklılaşırız.“
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Önerilir!
“konuşamayacağımız şey konusunda susmalıyız.”
bizler, bizim için kararlaştırılmış şeylerden çok, kendi seçtiğimiz şeylere inanmak istiyorduk. dolayısıyla artıcı kuşkuculuğumuz olarak düşündüğümüz şeye inanmak istiyorduk.
“Pencereyi açan ben iken,ortalığı dağıtan rüzgarı nasıl suçlayabilirim ki?”