Akşam Instagram arşivimde karşıma çıktı. Geçen yıl bugün vizelere çalışmaya başlamışım. Çok iyi hatırlıyorum o zamanları, artık gelmişim okulda 9. seneye, bitti bitti daha oyalanacak mecalim de kalmamış, tükenmiş bir vaziyetteyim ve içim o kalın kitapları almıyor... zihnim isyan bayrağını çekmiş... yorulmuşum... oturup ağladım. Tabi sonunda bitti okul ama ne emek ve zorluklarla:) Allah bir daha yaşatmasın ne deyim 🤦♀️