"çıplak kalmayı herkes başaramazdı. korunmasız kalınca kırılgan olurdu insan. oysa kat kat giysilerin altında da çıplaktı zaten insanlar. giyinik olmak iki taraflı aldatmacaydı. gücü elinde tutanların karşısında bilse de bilmese de herkes soyunuktu."
"bu üşengeçliğin, bu her şeyi erteleme huyunun altında yatan bastırılmış öfkesiymiş. ne menem şeyse, kaç kulaç derine inse de bir türlü bulamıyordu öfkesinin nedenini."