beril

beril
@brldgnn
İnsan kendi olmaktan çıkabilir mi, bambaşka bir kişiye dönüşüp başka bir hayat yaşayabilir mi ?
Sayfa 61·Kitabı okudu
Reklam
Ağlamaktan gülmeye çok kolay geçebiliyor ve bunuda hiç şaşırtıcı görmüyordu.
Sayfa 60·Kitabı okudu
Ama demek ki koşullar insanlara en olmadık şeyleri bile yaptırıyordu.
Sanki bazı kişiler çevrelerindeki insanların yaşamını kolaylaştırmak için dünyaya gelir.
Sayfa 44·Kitabı okudu
Bazen böyle küçük sanılan şeyler ölmekten ve öldürmekten de daha önemli hale gelebiliyordu işte. Çünkü ölmediğini sürece yaşam devam edip gidiyordu.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Reklam