“Herkes ölünce ardında bir şeyler bırakmalı, derdi dedem .Bir çocuk, bir kitap, bir tablo, inşa edilmiş bir ev veya duvar, yapılmış bir çift ayakkabı. Veya ekilmiş bir bahçe. Böylece insanlar ektiğin o ağaca veya çiçeğe baktığında sen orada olursun. “
“...ama insanın muhteşem tarafı budur ; sil baştan yapmaktan vazgeçecek kadar umutsuzluğa ve tiksintiye kapılmaz asla ,çünkü böyle yapmanın önemli ve yapmaya değer olduğunu çok iyi bilir “