“Herkes ölünce ardında bir şeyler bırakmalı, derdi dedem .Bir çocuk, bir kitap, bir tablo, inşa edilmiş bir ev veya duvar, yapılmış bir çift ayakkabı. Veya ekilmiş bir bahçe. Böylece insanlar ektiğin o ağaca veya çiçeğe baktığında sen orada olursun. “
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“...ama insanın muhteşem tarafı budur ; sil baştan yapmaktan vazgeçecek kadar umutsuzluğa ve tiksintiye kapılmaz asla ,çünkü böyle yapmanın önemli ve yapmaya değer olduğunu çok iyi bilir “
Gerçek mutluluk,yavaş yavaş ,azar azar gelir ve bu bizim hayata bakış açımızla,çevremizle,çevremizdekilere karşı davranışımızla doğrudan doğruya ilgilidir.Mutluluk birbirini tamamlayan ufak tefek şeylerin birikmesinden doğuyor.