Berat Murat

Berat Murat
@brtmrt
İroni sever.
hata bizde... karşımızda kim varsa ve içimizi biraz acıtsa onu suçluyoruz.. çevresinde dolanıp, hiç vazgeçmeden savaşıp, güzel cümleler kurarak laf anlatıp, güzel zamanımızı ikna, naif bir affetme isteği ve düzelecek birşeyler var umuduna pervasızca harcayıp, onu suçluyoruz... tükenen umutlarımız, yıkılan hayallerimiz ve karşılıksız bırakılan fedakarlıklarımız için, o güzel cümleleri sindiremeyen, sindirmeyi bırak, büyük ihtimalle dinleyemeyen, kendi dünyasında yaşayan, empatinin kelime karşılığını anlayamayan, anlatılınca anlamsızca başını sallayan, başını sallayınca bile içimizde bir umut yaratan bu insanları elde edemediğimiz her güzel duygu, her sevinç, her mutluluk için suçluyoruz. neden diye soruyoruz? neden diye sorarsan bir insana, verecek bir cevabı vardır mutlaka. genelde bu cevap pişman eder seni neden diye sorduğuna. neden diye sormaya başlayınca bitmiştir herşey oysa. biz başımıza gelen her felaket, akan her gözyaşı, cevapsız kalan her soru, tatmin edilmeyen her duygu için onu suçluyoruz... hata bizde... gitmek zamanı geldiğinde gitmemelerimiz, "gel bir daha yap" dercesine affetmelerimiz, kelimelerimizi duymayanlara işittirmek için direnmelerimiz, ah o hep katıksız, içten, umutla sevmelerimiz yüzünden hata hep bizde... o yürek dilde ya ve yürek hep temiz ve güzel ya... kirliyi, bencili, kötüyü, şerefsizi anlayamıyor... umudu kırılan varsa aramızda, hata umudu kıranda değil asla... umudunu kıracak insana umut bağlayanda, zaman harcayanda... akıl vermiş allah'ım... saksıyı çalıştıracaksın... bin kere kırılıp, bin kere yapıştırıldığın için birgün dağıldığında şaşırmayacaksın... bu hayatı başkasını ikna etmek, düzeltmek ve kendini zorla sevdirmek için harcamayacaksın... yukarıdan bir bakıp hayatına, "ben ne yapıyorum" diye sorgulayacaksın. en kolayı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eskisi kadar özlemiyorum seni, Ve ağlamıyorum olduk olmadık zamanlar da... Adının geçtiği cümlelerde, gözlerim dolmuyor... Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık. Biraz yorgunum... Biraz da kirletti sensizlik beni! Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama "İyiyim"ler yamaladım dilime. Hafızamı milyon kez zorlamama rağmen yüzünü hatırlayamamak korkutuyor beni... Gel diye beklemiyorum artık, Hatta istemiyorum gelmeni... Benim derdim yeter bana banane! Alıştım mı yokluğuna? Tedirginim aslında, Biraz kırgın... Tedirginim aslında, seni unutuyor olmak, Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde. Ara sıra geliyorsun aklıma, banane diyorum Vaz mı geçiyorum varlığından? Ya başkasını seversem? İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem ! Özdemir Asaf
Karşımıza erken çıkmış insanları yolun dışına sürerken; bir gün geri dönüp, onu deliler gibi arayacağımızı hiç hesaba katıyor muyuz? hayat her zaman cömert davranmaz bize. tersine, çoğu kez zalimdir. her zaman aynı fırsatları sunmaz. toyluk zamanlarını ödetir. hoyratça kullandığımız arkadaşlıkların, eskitmeden yıprattığımız dostlukların, savurganca harcadığımız aşkların hazin hatırasıyla yapayalnız kalırız bir gün. bir akşamüstü yanımızda kimsecikler olmaz; ya da olması gerekenler yanımızdakiler değildir... murathan mungan

Berat Murat

, bir kitap okudu
7/10
·204 syf.·
Beğendi
·
2017 8. kitabı
Nazım Hikmet Ran
8.6/10 · 1.579 okunma