Parmaklarım özlüyor seni,
Nefesim çarpmıyor artık hiçbir bedene.
Kelimeler dolanıyor boğazıma, yutkunmuyorum.
Hani sevilmeyi ben hak ediyordum en çok?
Öyle derdin ya hep.
Hani ağlamak yakışmıyordu hiç bana?
Kızardın ya hep.
Hani en güzel ben seviyordum?
O yüzden mi gittin?