“Aşkınla sırılsıklam olmuşum, tir tir titriyorum.
Sen bencil adam, kalbini çıkarıp koyamasın omuzlarıma…
Gel el ele çıkalım yağmura. Ruhumuzu sulayamadık, bari bedenlerimiz solmasın.”
Bugün bir şarkı yazdım senin için.
Her notasına sevgimi sakladığım bir şarkı.
Bir senin duyabileceğim melodiler bastım tuşlara.
Dinleyen herkese aşkımı bulaştırdım.
Hüznümü, sevgimi en derinlerine işledim.
Başıma gelebilecek en güzel şeydin sen.
Gelebilmek için kalbimi seçmen ne kadar da kötü oldu.
İliklerime kadar işlemiş, kokun.
Vücuduma sinmiş, bedenin.
Gözlerime ismini kazımış, gözlerin.
Beynimin bir kısmını kiralamış, sözlerin.
Parmak aralarımı boş bırakmış, ellerin.
Kalbimi paramparça etmiş, olmayan sevgin.
Yaşadıklarımın suçu; sende değil, sahip olduklarında.