Bizi biz yapan çoğu şey, farkına bile varmadan çalışan çocukluk yaşantımızın bir projeksiyonudur, hep aynı filmi izliyorum, sürekli aynı döngüleri yaşıyorum dememizin sebebi işte budur…
Neden bazı insanlara güveniriz de bazılarına güvenmeyiz? Neden kimi insanlarla yeni tanışmamıza rağmen sıcak ilişkiler kurabilirken bazıları bizi buz gibi yapar?
İnsan özellikle her zaman bir başka insana muhtaçtır. Sevmek, sevilmek, değer görmek, değerli hissettirmek, yardımlaşmak, paylaşmak, sarılmak, temas etmek bizi insan yapan en değerli özelliklerimiz, üstelik hayatı da yaşanılır ve tatmin edici hale getiren en değerli şeyler…